Wee !! :P

hari yang paling best,,
tadi seperti biasa aku ke sekolah,,
datang awal,,
sebab tkut kena marah,,
aku pegi masuk astaka seperti biase,,
lepas habis cikgu bercakap,,
tibe mase aku masuk ke kelas,,
mate pelajaran pertame ialah,,
MATH  !!
lpas tu aku pegi sembahyang zohor,,
aku ternampak pekara yang menjijikan,,
NUR HAZIQAH IZZATI membuat perkare yang gilee,,
lepas itu aku ke kantin untuk makan,,
sebernarnye aku tk makan pun,,
and then,time masuk kelas,,
aku belajar,,
BAHASA MELAYU,,
cikgu agak garang hari ini
kerana budak-budak tak bwak buku teks,,
membebel hingga setengah jam..
selepas cikgu membebel,,
aku pegi sembahyang asar,,
lepas tu,aku ke toilet,,
pertama kali NUR HAZIQAH IZZATI 
menegur aku,,
WEE,,
waktu aku balik,,
terserempak dngan budak yang membuat perkara gilee itu,,
die kat belakang aku,
asyik-asyik menegur aku,,
kritik pasal beg dan kasut yg aku pakai,,
 hai,,tak habis-habis hingga ke pagar sekolah,,
lepastu aku tk denga kritikan die lagi,,
alhamdulillah,,




oklah,,
adek dah marah,,
bye,,      

No comments:

Post a Comment