Hari Membosankan !!

Satu lagi hari yg MEMBOSANKAN,,
tadi pegi sekola lambat sikit,,
12.29,,
lambat bukann??
 hari pulak hujan tdi,,
hati panas jee,,
sampai je sekolah,terus beratur kat perhimpunan,,
mcm kat pasar,,
sesak gilee,,
tk tau nk duduk mne..
aku amik keputusan duduk dekat NADIAH  ISMAIL,,
terima kasih NADIAH ,,
lepas hbis perhimpunan ,,
waktunye masuk ke kelas,,
aku duduk dengan member sekelas aku yang gilee,,
SUFAAT,,
lpas tu pegi solat,,
aku jumpe budak pakai jam ben 10,,
budak itu bername...
NUR HAZIQAH IZZATI,,
die dengan member baek die,,
lepas tu rehat,,
aku tak mkn kerana sudahh pokai membeli buku,,
haii,,
MALANG sungguh hari ini,,
lepas rehat aku masuk kelas,,
cikgu tidak adil,,
die memberi perempuan jalan yg tidak terkene hujan,,
lelaki yg terkena hujann,,
arh,,
lagi panass,,
lepas tu belaja GEOGRAPHY,,
sungguh membosankann,,
lepas penat belajar,
time untuk murid-murid untuk balik,,
selepas kelua je pagar sekolahh,
punyelah sesak,,
mcm jam kat jalan raye,
haii,,
lepastu terus naek kete,,
and then terus menuju ke rumah yang ditunggu-tunggu,, 
sampai je rumah,,
first aku carik ialah....
MAKANAN !!
lpas tu aku terus menghadap dpn laptop ..
hai,,
satu hari yang MEMBOSANKAN,,
   

No comments:

Post a Comment