Berkace Mata pagi tadi !!

hari ini,,
mase die sekolah,,
aku telah mengambil keputusan untuk memakai cermin mata,,
aku sampai je sekolah,,
macam orang freak,,
budak-budak semua tengok aku,,
malu gilee,,
dengan muke selumbernye,,
aku masuk sekola,,
aku pegi beratur kat astaka,,
NADIAH ISMAIL,,
melihat aku seperti orang gilee,,
aku dengan coolnye senyum dkt die,,
mcm nie,,
:D
haha
lepas tu,,aku jumpe bdk berperangai gilee ,,
NUR HAZIQAH IZZATI,,
die pandang aku lepas tu ketawe,,
muka aku punyelah bengang,,
lepas cikgu menyoal sifir kat budak semua,,
tibe masenye masuk kelass,,
first yang aku belajar ialah ,
BAHASA MELAYU,, 
aku memandang budak bername,,
FARAHIN JEFRI,,
lepastu belajar SAINS,,
lepas penat ketawe dengan cikgu,,
azan zohor telah berkumandang,,
time untuk umat islam menyembah allah,,
lepas solat aku pegi tunas,,
aku telah belanje haziq ,,
lepastu,ade budak perangai gilee tu menyampuk,,
'aku tkde?'
haa,,
aku bls,,'nak?'
trus die tak lyn,,
masuk je kelas,,
aku belajar SIZIK,,
cikgu mc ape je,,
nak tengking org,,
tk suke cikgu itu,,
lepas aku belajar hingga penat,,
time for back home..

speaking pulak,,
aku naik je kereta,,
nmpk bpakku yang baru blik dari bintulu,,
yeahh,,
akhirnye jumpe jugak,,
sampai je rumah ,,
aku tengok atas meja bnyk gift yang bpk aku bli,,
dari bintulu,,
bnyk hingga tk terkata,,
hehehe,,

ish,dah pukul 11:13,,
waktu aku tidoo,,
selamat malam semua,,

2 comments: